PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

WANTED WEDDING PHOTOGRAPHER!!!

Sebenarnya, cerita ini sudah lama berlaku tapi aku tidak berkesempatan untuk meng-update tentang itu di sini. Aku cuma ingin membantu seorang rakan yang menjadi mangsa penipuan beliau. Kalau tidak silap, ramai lagi client beliau yang menjadi mangsa. Penipuan ini juga telah dilaporkan kepada pihak polis tapi tiada sebarang tindakan yang diambil. Menurut seorang mangsa yang aku kenali, beliau sudah membuat bayaran melalui bank account transfer. Tapi, album gambar perkahwinan beliau masih tidak diperolehi sehingga ke hari ini.  Kedua-dua nombor telefon yang diberikan juga tidak dapat dihubungi. Aku akan cuba dapatkan details tentang ini daripada mangsa tersebut dan akan update dari semasa ke semasa.

Ini dia photographer yang aku maksudkan itu.

Razi - Selambakreatif























Beliau juga memiliki laman blog : http://raziselambakreatif.blogspot.com

Kepada sesiapa yang mengenali beliau, minta tolong sampaikan pesanan dari mangsa : "Apa cerita album gambar perkahwinan saya?".....

Dan, kalau boleh.... minta tolong war-warkan tentang photographer ini kepada semua kawan-kawan lain agar tiada lagi mangsa penipuan seterusnya. Inginkan maklumat lanjut, sila email aku ok!...


4 cakap-cakap:

Kie-yu said...

hee :D
mahal tak sis servis nye?

princess_eryna said...

@Kie-yu

RM 1000+++ gak laa... tp da bace abis blom entri nih???

Zala Wajik said...

tak macam tipu pon?

princess_eryna said...

@Zala Wajik

akak x dpt details lg pasal nih... bukan member akak je yg jd mangsa... ramai gak. majlis kahwin lngsung bln 5 thn lepas... tp, album sampai skarang x dpt2 lg.... bile contact no yg dia bg.... org lain yg jwb.... kwn2 dia pun x dpt nak contact dia....

http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/fredda.ramlee?v=wall&story_fbid=146953188648568

There was an error in this gadget