PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

LAWATAN YDH TAN SRI KETUA POLIS NEGARA

Orang lain sibuk update blog pasal raya tapi aku update pasal Majlis perjumpaan sempena persaraan YDH Tan Sri Musa Bin Tan Sri Hj. Hassan bersama Pegawai. Anggota pangkat rendah dan Kakitangan awam yang berlangsung di perkarangan Ibupejabat Polis Kontinjen Selangor pada pagi tadi.

diambil dari celah-celah orang ramai


















Aku malas nak update panjang-panjang tentang perjumpaan itu. Aku cuma nak bagitahu yang aku sempat bersalaman dengan YDH Tan Sri KPN... Gambar sedang bersalam sahaja yang tidak dapat aku tunjukkan kepada anda semua. Harap dapat dimaafkan.


Diambil menggunakan Nokia X6 ku..






















3 cakap-cakap:

MUNIRA AZME said...

bersara jugak akhirnya..lepas kena extend ^_____^

afendi ariff said...

otograp tk mintak?
heh!

princess_eryna said...

@afendi ariff

aku hari2 dpt otograf dia.... hehehe

There was an error in this gadget