PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

PUASA PUN BELUM LAGI..... TAPI,...

Bulan Ramadhan bakal menjelang tidak lama lagi. Aku masih berhutang 2 hari. Entah bila boleh aku lunaskan hutang tersebut. Sebenarnya, aku bukan nak bercerita tentang itu. Ada sesuatu yang ingin aku kongsikan dengan kamu semua.

Di sini, sekarang ini sedang panas dengan isu cuti raya. Kami cuma boleh ambil cuti sebelum atau selepas raya saja. Dah sah-sahlah orang semua nak bercuti masa raya tu. Apa hal pula nak kena ambil cuti sebelum atau selepas???.... Sebelum tu bukankah masih puasa??... Aku rasa ada orang dengki ni...  ~off record~

Aku tak kira. Aku tetap dengan keputusan aku nak cuti selepas raya. Member tu pula nak ambil cuti sebelum dan selepas raya.... Halu...halu.... Aku pun tak tamak macam gitu ok!... Sudah-sudahlah tu!.... Aku tak kisah nak kerja masa raya tu tapi aku kena fikirkan perasaan hubby aku juga. Dahlah hubby pun tak ada cuti. Cuti yang ada pun memang cuti yang company bagi. Bukan cuti tahunan tau!... Cuti hubby cuma 8 hari je setahun.

Ok! lupakan tentang itu. puasa pun belum bermula tapi aku dah start cari baju kurung berwarna dark brown. Aku rasa macam sangat cantik je colour tu. Dipadankan pula dengan selendang baru yang aku beli hari tu. Memang cantiklah!... Pakai heel ala-ala but yang aku idam-idamkan itu.... perghhh!!!...terserlah kecantikan aku colour tersebut.



4 cakap-cakap:

a d r e y n i e e l i s y a said...

uishhh..
dh ada planning tuh mo crik baju raya..
jelesh! aku tgh usah gak ni..
posa pn x start lagi haha

princess_eryna said...

@a d r e y n i e e l i s y a

moh cari.... jgn x cari...

bspotgurl said...

cepat bereskan pape yg patut

princess_eryna said...

@bspotgurl

today x bleh.... ade mkn...huhu

There was an error in this gadget