PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

LAGU SEKOLAHKU...

Teguh... berdiri tersergam indah
Inilah sekolah kita
Nadimu teruskan berjasa
Membentuk nusa bangsa

Guru.. kami takkan lupa
Tanpamu kami kecewa
Kami kan berusaha
mencapai cita-cita

Cita-cita kami, negara dan bangsa....
---------------------------------------------
Entah! tiba-tiba pula aku teringatkan lagu sekolahku ini. Lagu ini akan dinyanyikan pada setiap kali perhimpunan diadakan. Kebiasaannya pada hari Isnin setiap minggu.

Kami akan menyanyikan lagu ini selepas lagu Negaraku dan juga Sabah Tanahairku...


6 cakap-cakap:

afendi ariff said...

apa pendek beno lagu sekolah ko nih?
nama sekolah pun tak sebut ha?
heh!

AiZ said...

aah.. betul ke panjang tu je lirik nye? heee ^___^



Aiz latest entry
Jom tengok video aiz beatbox (Music Gune mulut)

Kie-yu said...

ouh
org sabah bahhh..
baru tawuu
hee :D

princess_eryna said...

@afendi ariff

lagu nih fleksibel... sesape pun bleh nyanyi sbb x sebut name skoolah... cuma ade sedikit keunikan pada nada.... hanya mereka yg pernah bersekolah di sini je yg tau....

princess_eryna said...

@AiZ

yup... pjg tuh jer... tp repeat jd pjg gak kan???..

princess_eryna said...

@Kie-yu

nih mesti x bace entri2 lame nih kan???...

There was an error in this gadget