PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

SEMUANYA KERANAMU JEMAH a.k.a VIRUSPADU

Aku terlibat secara part time dengan dunia blogging ini bermula pada 18/03/2008..

Semuanya hanya keranamu Jemah a.k.a viruspadu.Hahahha!!... Aku mula mengikuti blog si Jemah a.k.a viruspadu sehingga kini. Aku sendiri tidak tahu apa yang menariknya tentang blog Jemah a.k.a viruspadu ini. Start baca blog si Jemah a.k.a viruspadu ni... aku rasa macam poyo je minah ni... Tapi, lama-kelamaan aku jadi addict untuk membaca blog beliau dan sentiasa ternanti-nanti entri terbaru beliau. Bermula daripada viruspadu.blogspot.com sehingga beliau memiliki domainnya sendiri.

Tenyata benar sekali blog beliau memang ada virus. Virus yang sukar untuk dinyahkan daripada memory para followersnya. Bukan sekadar mengikutinya sebagai pembaca setia blog beliau. Tapi, aku juga berpeluang menjadi rakan beliau dalam facebook dan twitter.

Rupa-rupanya, dengan membaca blog beliau, kita akan lebih mengenali siapakah Jemah a.k.a viruspadu yang sebenarnya. Dia bukanlah seorang manusia poyo seperti yang pernah aku fikirkan tentang dia. Dia tidaklah sehebat RM.. Dia sempoi. Dan, aku suka caranya.

Sekiranya anda ingin mengenali dia dengan lebih dalam lagi..... click je www.cimbclick.com... eh! silap... www.viruspadu.com



5 cakap-cakap:

TOLANIC said...

RM tu siapa?

viruspadu said...

jemah tu memang poyo. hehehehe

terima kasih yeeeeee

princess_eryna said...

@TOLANIC

redmommy......

princess_eryna said...

@viruspadu

wahhhh...terujanya bila si jemah menerjah blog ku ini...hahahahaaa

Kie-yu said...

vavava
nme virus padu
meletops!

There was an error in this gadget