PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MY FAIR LADY....

Sejak ketiadaan Astro di rumah, kami suka menonton cerita 'My Fair Lady' di 8TV. Cerita Korea yang dialih bahasa ke Bahasa Cina. Bukan setakat aku seorang saja, Inchek Hubby pun layan juga cerita ni.

























Aku langsung tak perasan pelakon wanita yang memegang watak Kang-Hyena tu merupakan pelakon pujaanku suatu ketika dahulu. Dialah pelakon Princess Hours yang sangat aku minati sehingga mengabadikan nama princess dalam blog ini.

























Dalam cerita Princess Hours, dia kelihatan sangat comel dan naif sekali... Tapi, dalam My Fair Lady... dia nampak begitu elegant sehingga Inchek Hubby turut meminatinya..... (Dalam kata lain, aku nak bagitahu yang Inchek Hubby memang sehati sejiwa dengan aku)....hahahaha!

Kalau aku tidak silap, dia bernama Yoon Eun Hye. 


1 cakap-cakap:

ken said...

watch it sometimes.. but dont follow the drama =)

There was an error in this gadget