PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

KURANG SIHAT

Sejak 2-3 hari ini, aku rasa macam kurang sihat.
Bermula dengan stomachache, diarrhea,... now??... headache pula....
Kepala berdenyut-denyut dari petang tadi.
Mungkin makanan yang aku makan tengahari tadi banyak ajinomoto.
Mungkin!...
Badan pun terasa panas.
Mata seperti ingin keluar dari sarangnya.
Aduh!.. Sampai bila aku harus menanggung kesakitan ini?...

Takkan nak masuk hospital lagi?..
Kalau boleh elak, memang aku tak nak ke hospital.
Harap-harap sakit ini berkuranganlah hendaknya selepas jumpa Doctor malam nanti.

nota : kehilangan idea untuk menulis blog. Harap update ini boleh diterima.


2 cakap-cakap:

nabilah_2908 said...

alahai....

get well soon ya...take care... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BIMBANG

velasrizal said...

jgn tak mkn ubat tau..

Penjaga Gol Paling Relax Di Piala Dunia 2010

There was an error in this gadget