PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

20 TAHUN NANTI

Pernah tak you all terfikir tentang apa yang akan berlaku pada 20 tahun akan datang? Untuk 5 tahun mendatang pun, aku masih belum memikirkannya. Aku sendiri tidak pasti apa yang akan berlaku padaku nanti..... Tapi, aku sering terbayang bagaimana agaknya keadaan fizikalku nanti?... Adakah aku akan kelihatan seperti seorang yang gemuk dan rendang?... Hurrmmm...

Aku sebenarnya tidak bertujuan untuk mengheret you all untuk berfikir hingga ke situ.. Aku cuma mahu berkongsi sesuatu yang aku perolehi dari sebuah laman web : www.in20years.com ... Aku mahu mengajak you all semua mencubanya.... Bila melihat hasilnya, aku tersenyum sendiri... Betulkah???....

























Bayangkanlah sekiranya ini benar. Hahahaha!!... 20 tahun lagi, rasanya aku sudah berusia 48 tahun... Sesuai lagi tak bekerja??... Nampak sangat keduts kedut-kedut di wajah tua itu...


4 cakap-cakap:

nexx-novel said...

saye pun penah gune software wat gmabr 20 tahun akan dtang nih.. hehe.. terkezut omak.. :>

chris federick said...

haha cool u did it :)

Kie-yu said...

tak berani nk try
takot xleh terima kenyataan
hehehe :D

Zinedine Zaiddin said...

Muka tu macam umur 60 tahun je.. :P

There was an error in this gadget