PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

TERLEBIH GUNA GIGABYTE

Maaf ya para pembaca di luar sana. Itu pun kalau adalah. Rasanya lama juga aku tak update blog kan?.. Agak-agak adalah dalam 1-2 hari juga… hehee… Bukan apa, CELCOM dah bagi warning kat aku. Aku dah terlebih guna gig… itu yang tak ada mood nak update blog. Lappy mesti slow. Tapi, hari ni aku update sevab sebab CELCOM dah renew @ reset aku punya penggunaan gig. So, lajulah jugalah internet ni. Aku pun ada semangat nak update blog. Ini live punya update tau. Aku update sementara menunggu Incek Hubby datang jemput.


1 cakap-cakap:

jfook said...

This is what I hate about using broadband. Got limit. Sob sob.

There was an error in this gadget