PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MUH + HAZAMA + BLACK

Sekadar mengingatkan, apa yang tertulis selepas ini hanyalah pendapat dan pandangan aku sebagai seorang insan biasa semata-mata.

Dalam perjalanan aku sekeluarga ke Carrefour Subang Jaya pagi tadi, aku sempat mendengar soksek-soksek di antara Burn dan Dina tentang Meet Uncle Hussein + Hazama + Black.

Aku bukanlah seorang peminat tegar kepada ketiga-tiga artis tersebut. Tapi, aku terfikir tentang sesuatu. Siapa sebenarnya vokalis MUH?.. Adakah Hazama?... Atau, Black?... Ataupun, MUH masih tercari-cari vokalis untuk kumpulan mereka?... Sehingga kini aku masih tertanya-tanya.

MUH - Masih belum dapat mencari pengganti Lan??... Adakah penyanyi beridentiti seperti Lan yang dicari?

Hazama - Bolehkah dia menandingi vokal penyanyi asal MUH?... Atau, Black yang rakan kolaborasi persembahannya?..

Black - Bagi aku, Black mampu berdiri sendiri tanpa MUH. Single terbaru Black, Sofea Jane... memang best!...

Sampai bila MUH + Hazama + Black perlu berkolaborasi???...


2 cakap-cakap:

ajjah said...

suara Black tu sedap jugak.. :) n lagu baru tu pun best..

salam kenal, first visit here.. nanged btw

princess_eryna said...

yup... selamat berkenalan...

There was an error in this gadget