PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MATA TAK MENGANTUK

Rajinlah pula update blog tengah-tengah malam ni. Adakah orang nak baca blog aku ni? Aku tak boleh tidur sebab balik dari bank petang tadi aku terlelap. Adalah juga dalam 2 jam kot.

Nak tengok tv, tv rosak. Macam chipsmore. Kejap ada gambar.. kejap lagi suara hilang. Tak pun, suara ada, gambar hilang.. Aku jadi malas nak tengok tv dibuatnya. Dah berapa minggu dah kami sekeluarga tidur awal. Cuma malam ni pula aku tak boleh tidur.

Budak kecik & papa dia dah tidur. Aku tinggal seorang tercongok kat depan lappy sebab mata tak bagi aku tidur. Nak kena dodoi juga?.. Agak-agaklah…

Ada juga aku blogwalking tadi. Banyaklah pula iklan tengah-tengah malam ni. Aku tolong click iklan kawan-kawan blogger tapi aku malas nak tinggal jejak. Kalau kawan-kawan semua rajin, apa kata click untuk aku sekali?.. hehee… rezeki sama dikongsi… musuh jangan dicari…


1 cakap-cakap:

suhaisweet said...

luv ur blog layout..nice..peep my latest here Check it Out!

There was an error in this gadget