PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MASALAH SENGGUGUT

Aku sangat tak suka bila datang bulan.
Setiap kali datang bulan, aku mesti sesungut senggugut.
Ada orang kata bila dah berkahwin, senggugut akan hilang.
Tapi, aku dah kahwin 2 tahun kenapa senggugut datang lagi?
Siapa boleh jelaskan untuk aku?
Doktor kat Klinik Menara ada cakap kat aku.
Dia suruh aku buat appointment dengan Dr. Siti untuk check ovari.
Sampai sekarang aku masih tak buat appointment dengan Dr.Siti lagi.
Aduh!!!... perut ini sangat sakit..

2 cakap-cakap:

Phittera said...

is that true? i know many married people who still senggugut!

read me!

princess_eryna said...

@Phittera

i dunno but i think that's just a mitos...

There was an error in this gadget