PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

KESUNYIAN GARA-GARA BOLA

Ini adalah cerita betul. Bukan cerita rekaan. Berlaku kepada pasangan suami isteri yang baru sahaja mendirikan rumahtangga. Si isteri mengingatkan suaminya sama ada memilih bola atau dia. Dan jawapan yang diterima adalah BOLA. Kita kena belajar menyukai apa yang disukai oleh pasangan kita. Aku juga masih lagi belajar menyukai apa yang disukai oleh suamiku. Tapi, aku agak kasihan juga dengan kawanku itu. Maklumlah! pasangan baru berkahwin. Masih inginkan belai manja si suami. Tapi, apa salahnya kita temankan suami tengok bola sekali? Duduk depan tv je pun.

Bagi aku, baik dia layan BOLA depan mata aku daripada dia buat benda lain kat belakang aku kan?… Bukan nak mengongkong tapi masing-masing ada tanggungjawabkan. Aku pun, mungkin lepas ini kena mengurangkan masa untuk berinternet. Aku kena belajar lebih. Bukan sahaja jadi pelajar tapi juga belajar menjadi isteri & mama yang baik dalam segala segi.


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget