PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

HORMATKU BERTEMPAT!!!

Pagi tadi aku menangis lagi. Bukan sebab tekanan kerja. Air mata kali ini keluar kerana 'mulut sial' yang tak tahu hormatkan orang. Aku tahu engkau berpangkat.. tapi, pangkat engkau tu tak bawa ke mati. Layakkah engkau memperolehi penghormatan daripada aku?. Bagi aku... engkau sangat-sangat tidak layak mendapat penghormatan kerana engkau sendiri tidak pernah menghormati orang lain.

Kalau engkau nak menegur aku sekalipun, engkau kena tegur melalui boss aku... engkau jangan nak tegur aku simply mcm tu je.. Dah lah engkau sergah aku depan orang ramai. Kalau apa yang engkau cakap tu betul.. aku tak kisah!... Dahlah engkau tegur aku depan-depan orang ramai.. tapi, benda yang engkau cakap tu tak betul..

Errmmm... mungkin engkau nak tunjuk kat orang ramai yang engkau sangat prihatin terhadap apa yang berlaku hari ini. Aku pun prihatin juga. Sebelum engkau call boss aku, aku dah pun inform tentang perkara tu lebih awal. Tapi, aku sangat tak puas hati bila engkau arah aku buat sesuatu tentang itu. What the hell???... Haluu...Haluuu... Engkau cawangan mana? Dah sah-sah orang dari cawangan engkau yang mengalami masalah itu.. Orang-orang engkaulah yang kena hantar maklumat tentang itu untuk dimaklumkan ke cawangan ini.  Kenapa pula aku kena buat untuk engkau?.. Aku cuma tau terima laporan sahaja!!!... Ingat ini... LAPORAN SAHAJA.

Sekali lagi aku nak bagitahu engkau. Hormat aku bertempat. Aku akan hormat kepada orang-orang yang memang layak aku hormati. Sebelum engkau nak aku hormati engkau... engkau pun perlu menghormati orang lain seadanya... Ingat sikit!!!.... Esok engkau mati, orang tanam kat tanah juga. Balut dengan kain putih juga. Lainlah kalau engkau mati nanti dibalut dengan kain songket tenunan asli dari Pahang..  

2 cakap-cakap:

Eza Rashid said...

sba la byk2,,,mmg orng yg ego tuh akn jtuh jugak satu hari nnt,,,jgn sedih2 k,,,kje kuat lg bia awak jd boss satu hari nnt,,,spe tau kan tuah orng,,,

princess_eryna said...

@Eza Rashid

TQ Eza...

There was an error in this gadget