PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

HORLICKS YANG SANGAT MANIS

Pagi ini aku turun kantin lewat sikit daripada kebiasaan.
Walaupun sebenarnya aku selalu lewat daripada kebiasaan.
Tapi, disebabkan hari ini aku sendirian..
Aku cuma bungkus horlicks panas saja.
Sampai kat pejabat, aku pun cubalah menyedut minuman tadi.
Perghhh!!!.... air ini boleh membuatkan aku kencing manis.
Nak buang... membazir...
Nak minum.... manis sangat...
Sampai sekarang air horlicks yang aku beli tadi belum diminum.
Segala-gala yang aku lakukan hari ini sangat membosankan kerana sesungut senggugut yang menggangguku.
Kepala pun pening..
Makan tak berselera.
Duit pun sedang berdiet.
Aduh!!!....

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget