PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

BULAN INI SANGAT MEMENINGKAN

Bulan ini memang sangat menduga kesabaran aku dan suami. Road tax, insurans kereta, lesen memandu suami... semuanya perlu diselesaikan dalam bulan ini. Ditambah pula dengan aku punya yuran pengajian UiTM. Kemudian diduga lagi dengan kerosakan TV.. TV pula bukan 1... tapi, dua-dua sekali... diikuti pula kerosakan Astro Smartcard.. Aduh!!!...sangat-sangat memeningkan.

Aku punya gaji pula belum stabil lagi. EPW aku masih belum dibayar. Komitmen semakin bertambah. Dan, aku ambil keputusan untuk menamatkan riwayat Astro di rumah itu kerana ketiadaan TV. Bukankah rugi sekiranya astro masih lagi terpasang sedangkan kami sekeluarga tidak dapat menonton TV?... Baik aku tamatkan sahaja riwayatnya.

Gaji bulan ini pula masih jauh untuk dicapai. Harap-harap adalah rezeki dari langit untuk kami sekeluarga. Bulan ini memang sangat memeningkan aku.


4 cakap-cakap:

Farid MOFASAD said...

KALAU GOMENT GAJI MINGGU DEPAN DAH DAPAT!!!!


>>________________<<



...
AI ADA PERSOALAN, YU YANG BAIK HATI TU BOLEH BAGI JAWAPAN TAK? PLZZZZZZZ!!!!!
>>_______<<

princess_eryna said...

@Farid MOFASAD

nak tunggu minggu depan tu pun rasa terseksa...

Nazz@Purple said...

betul tu..penantian itu satu penyeksaan ..nak cam ner,..sabo je la..

afendi ariff said...

sbr byk2 la weh!
dugaan idup...
heh!

There was an error in this gadget