PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

AKU TAK BOLEH PING!

Aku dah cuba banyak kali tapi masih juga tak boleh ping kat gengblogger.com.
Apa masalahnya erk?..
Aku rasa bukan aku seorang saja yang tak boleh ping.
Ramai juga blogger yang tak bleh ping.

Bukan apa, selain daripada gengblogger.com, aku cuma tau innit saja tempat nak promote blog...
Nak minta pertolongan geng-geng blogger yang lain ni...
Kat mana lagi aku boleh ping blog aku erk???....

Sementara aku tak boleh ping kat gengblogger.com ni, bolehlah aku blogwalking.
Cuma, terasa macam ada kekurangan saja...

Bilalah aku boleh ping kat gengblogger.com ni???...


5 cakap-cakap:

sujairi said...

kan dah boleh ping post awak yg terbaru ni?hehehe.. aku sampai skg x dapat ping2 lagi...

Adha said...

aku pun xleh ping kat GB..nape ntah...

princess_eryna said...

adha & sujairi... try buat entri baru... lepas tu ping kat gb... aku buat mcm tu la td...

MinTy said...

samelaa...wuwuwuwu...

princeduyong said...

ntah ler...

There was an error in this gadget