PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

SMARTCARD ASTRO AKU ROSAK…

Aduh!!!… ini ,memang betul-betul bukan cobaan… Hari Ahad lepas, TV aku rosak… Today, smartcard astro aku pula yang rosak… Aku sangat fed-up lalu call talian bebas cukai tol Astro… Konon nak report pasal kerosakan smartcard aku… Sok..sek…sok..sek.. Operator Astro yang jawab segala pertanyaan bagai daripada aku tu suruh aku biarkan decoder berada dalam keadaan standby… After 1 hour, call balik talian yang sama… Ok! Aku dah tunggu 1 hour & message yang sama juga keluar… Invalid Astro Smart Card. Please…… correctly.. Aku tak puas hati… Aku call balik talian bebas tol tadi… Tapi, kali ini operator lain pula yang jawab… Aku ulang semula apa yang aku dah bagitau kat partner dia tadi… Pun, suruh aku tunggu lagi 1 hour… What the hell???… Dah sah-sah smart reader kids card tu yang rosak… Boleh pula dia kata “Ini kena hantar technician untuk check dulu. Mungkin decoder cik tak boleh baca”… U all tau tak??… Kalau technician tu datang 1 hour selepas aku call astro tadi, mungkin aku bleh pertimbangkan… Tapi, operator tu kata technician akan datang dalam masa 48 jam!!!… Minggu ni pula, kami nak balik kampung… Bila masa technician tu nak datang???… Kedatangan technician tu pula berbayar… Dia bukan datang macam itu saja… Dia datang, kita kena keluar duit lagi… RM 50.00… Sementara nak tunggu technician tu datang, aku nak buat apa???… Ye laa… Kan Astro tak de…


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget