PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

PENGAWAMAN JPA???…

Terkujat terkejut aku wei… Bile mase plak JPA diawamkn??… pengawaman yg camnerr???… Jabatan Perkhidmatan Awam tuh kerr???…. Bukan kerr da awam???… Korang nak awam camnerr lg???… Aku betol2 x paham laaa wei….
jpa awam
Nih mesti korang nak tau psl pengawaman polis PDRM tuh kn???… Actually, bukan tugas2 polis yg diawamkn tp tugas2 kat pejabat yg x spatutnye polis wat tuh yg nak diawamkn… Maksud diawamkn kat cnie adlh keje2 yg bukan bukan keje hakiki polis cam taip2 surat tuh akan diserahkn kpd pegawai awam a.k.a civilian… So, polis bleh laaa konsentret wat keje depa jaga keselamatan negara… Korang jgn salah paham plak… Nak tau lebih lanjut… korang bleh tgk kat laman web JPA… anyway, terima kasih kat Nuff coz bgtau aku psl nih…

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget