PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

KIPAS SUSAH MATI

Kipas kat dunia ada banyak jenis. Ada kipas pc, kipas usb, kipas dinding, kipas siling.
diehardfan
kipastgn
Oppssss!!!… ada 1 lagi. Kipas tangan.
aircond
Dan, ini kipas a.k.a aircond paling power. Tapi, aku bukan nak cerita pasal lipas kipas-kipas yang ada dalam dunia ni. Aku lebih tertarik untuk bercerita tentang 1 jenis kipas ni. Kipas susah mati atau bahasa manisnya DIE HARD FAN. Orang-orang yang memiliki kipas jenis ini biasanya mudah untuk bawa diri kemana-mana kerana sifat KEKIPASAN yang ada pada diri mereka. Mereka boleh hidup hanya dengan KIPAS yang ada pada mereka. Aku yakin korang faham apa yang aku maksudkan OK!.. Aku benci pada kipas-kipas ini. Berjaya bukan dengan usaha sendiri.

1 cakap-cakap:

Eciz said...

err saya lah salah seorang itu. miakakak

There was an error in this gadget