PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

HAPPY ANNIVERSARY!

Anniversary yang kedua kami sambut dengan penuh kesederhanaan. Hanya dengan Blueberry Cheese Cake. Opss!!… Aku lupa nak maklumkan bila tarikh keramat itu. OK!.. pada tarikh 30/05/2010 cukup 2 tahun usia perkahwinan kami. Semoga Allah SWT akan terus melindungi perkahwinan ini. Ya Allah! Ya tuhanku, aku memohon pada-Mu agar janganlah Kau uji perkahwinan kami dengan pelbagai ujian-Mu yang menyeksakan. Sekiranya Kau tetap mahu menguji kami, Kau permudahkanlah rintangan itu untuk kami kerana kami tidak cukup kuat untuk mengharungi rintangan itu bersendirian. Ya Allah! Kau jadikanlah aku isteri yang Solehah & Kau jadikanlah suamiku  suami yang Soleh… Amin…

4 cakap-cakap:

AZRI HAKIM AZMAN said...

happy anni to both of u guys...may Allah bless u ols

nabilah_2908 said...

happy anniversary.. semoga berbahagia hingga ke akhirnya.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN SWEETSOUR & SUP TULANG

Glo-w~* said...

congrats^^ and many more yrs to come i hope^^

princess_eryna said...

TQ all...

There was an error in this gadget