PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

SEMUA PASAL KAMPUNGKU… PART 3

 

kuehcincin

Korang da boring kerr bace blog aku???… Ye laaa kn… asyik2 citerr pasal ape yg ade kat kg aku…. heheee…. Layan jerrr laaa ye…. Kali nih aku nak citerr pasal kuih cincin…. kuih nih ade kat kg aku ngan kaw2 yg berhampiran jerr laaa… Member2 kat peninsular pun suke mkn kuih nih…. bile blk kg jerr, kompom laa depa kirim beli kuih nih…. kuih nih inti dlm tuh diperbuat drpd kacang ijo.. kalo x silap laaa… sstengah kaw punye kuih cincin agak garing…  ade gak yg x brape garing… tp, aku lbih prefer yg garing… rangup gitu…


2 cakap-cakap:

AkuPunyaCerita said...

aku pun suka!!! tp buah bambangan tu mcm menarik je kan...ada lebih kurang ngan buah kt smnjg tak, apa2 buah la

princess_eryna said...

x tau laa kak... x nampak lg buah yg lebih kurang same cam buah tuh....huhu

There was an error in this gadget