PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

KURSUS PEMBANGUNAN KENDIRI UNGGUL

Aku baru je balik dari berkursus di Maktab Polis DiRaja Malaysia Kuala Kubu Baru.. Kursus nih bertujuan utk bg pendedahan kpd org awam mcm aku berhubung budaya kerja & tugas-tugas polis… agar tak terkejut apabila memasuki pagar pejabat masing-masing nnt… Ade di kalangan kengkawan aku terkejut bila dpt tau yg aku akan bertukar ke PDRM… mcm2 complaint yg aku dengar psl budaya kerja depa nih tp aku akan cuba utk mempelajari budaya depa… bukan aku sorang tp ramai gak PTPO lantikan JPA yg diletakkan ke dlm PDRM utk tujuan PENGAWAMAN PDRM… di akhir kursus, kami dpt surat penempatan masing2…. aku di tempatkn di caw.kebajikan/perkep IPK Selangor…


4 cakap-cakap:

aa said...

Among all ministry and department, management and financial PDRM are the worse...so jgn pelik la nanti klu tengok pengurusan yang kelam kabut..(W17 Bukit Aman)

princess_eryna said...

ada mata pandang... ada telinga dengar..

Nurul Syuhada said...

mcm mane keje ngan PDRM?OK?just nak tahu kat sana mcm mane jerr...sbb sy juga salah sorang yg ditukarkan ke PDRM...tp ingin kembali ke jabatan lama...atas sbb2....

princess_eryna said...

@Nurul Syuhada

sy rasa sy tau apa sebab2 tu... apa pun, bawa2 laa bersabar.... kami batch pilot project pun masih bertahan di sini...

There was an error in this gadget