PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

DOA BUAT AYAHANDAKU…

Ya Allah Ya Tuhanku!!!…

Kau berilah ketenangan dalam jiwanya

Kau berilah kelapangan dalam dadanya

Kau berilah kesihatan yang baik kepadanya

Ya Allah Ya Tuhanku!!!…

Berilah dia ketenangan jiwa

Berilah dia kelapangan dada

Berilah dia kesihatan yang baik

Ya Allah Ya Tuhanku!!!…

Andai dia dekat padaku

Akan aku berikan sepenuh perhatianku kepadanya

Andai dia ada di sampingku

Akan aku korbankan masa terluangku kepadanya

Andai dia ada di sisiku

Akan aku serahkan kasih sayangku kepadanya

Ya Allah Ya Tuhanku!!!…

Sesungguhnya aku memohon kepadaMu agar Kau permudahkan hidupnya… Jangan Kau seksa dia dengan kepayahan… Kerana aku tahu.. dia tidak mampu menghadapinya… Semoga ayahandaku beransur pulih kesihatannya…


0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget