PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

MAKHLUK TUHAN II

sebelum nih, aku ade wat N3 pasal makhluk tuhan kn??..

so, nih kire dia punyer sequel laa…

ade laa sorang makhluk tuhan nih…

suke ngamok x pasal2…

wat tuduhan tanpa usul-periksa…

aku x tau laaaa manusia nih…

ngan sume org dia gaduh…

korang try pk rasional laaa kn…

kalo aku ngan dia gaduh…

1 lwn 1….

may be aku laa yg ade problem kn…

tp, kalo da 1 opiz ko gaduh…

sape yg problem sbeno nyerr nih???…

aku x tau nak kate laaa….

korang pun tau kn…

dosa memfitnah tuh lg besar drpd dosa membunuh….



2 cakap-cakap:

pu3 mawar said...

setuju.... setuju....
memfitnah tu sama aje dgn membunuh...
kalau sehari dah 2-3 kali ko fitnah orang .. seminggu ko kire sendiri...

insap la.. dgn bebudak pung nak gaduh...

masalh sekarang nie.. satu opis ko gaduh... ko ingat ko betul... udah ler... orang tgk situasi nie pung tau ko yg tak betul..

sepat sgt buruk sangka.. org dok kumpul aje ko tuduh org ngata ko...
rentikan la..
kalau dah hati tu penuh dgn syak wasangka mmg cam tu perangai....
org buat salah besa akan terasa mcm ada org aje dok ngata...!

perghhhhhhhhhhhhh sesi lepas geram...

princess_eryna said...

mak aiii...
kak... pjgnyerrr ulasan...
nih betul2 lepas geram nih....

There was an error in this gadget