PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

GIGI…

korang jgn gelak kat aku erk…

aku nak bgtau citerr betul nih….

aku kene pakai gigi palsu laaa…

kalo x, aku x leh nak mkn…

frust beb!!!…so, terpaksa lerr aku pakai….

tp, aku segan nak amik gambo..

sat lg, mesti korang gelak kat aku…



4 cakap-cakap:

jesnita_ns said...

apsal..takde angin tetiba ko kena pakai gigi palsu ni??

princess_eryna said...

huhu.... gigi gerham bwh aku sume da cabut da.... huhu

tiddy said...

biar betul??? hehehe...dh nk tergelak gak ni..tapi x per rinn coz ati pun seangkatan ngan rinn..jenis gigi yg rapuh coz suka mamam ais..

princess_eryna said...

x perr ti... gelak je laaaa.... today lupe nak pakai....huhu

There was an error in this gadget