PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

BERTEMU JODOH???…….

akhirnya…

tanpa diduga…

tanpa dirancang…

aku bertemu jodoh dgn kwn baikku sendiri…

1976

sebenarnya…

aku mengenalinya melalui sorang sahabat bernama ZAC…

ceritanya begini…

aku selalu berhubung dgn zac melalui surat & telefon…

tp, aku x pernah lg bersua muka dgn ZAC nih…

1 hari tuh…

dlm thn 2003…

ZAC bg no.phone aku kat mamat nih…

mamat nih dok missed call2 aku…

bengang laaa kn….

org aku x kenal…

tiba2 jerrr missed call2 aku….

so, aku pun cabar laaa mamat nih…

KALO BRANI CALL LAAAAA”

tuh laaa msg yg aku hantar kpdnya….

dannnnnnnnnnnn…..

mamat nih dgn BERANInya call aku….

kami terus berhubung melalui telefon…

sampai laaa 1 hari tuh…

mamat nih yg bwk ZAC dtg jumpa aku kat PUTRAJAYA…

aku ingat lg time tuh…

mamat nih dok bertinggung kat simpang keluar PETRONAS… (nampak cam MAT INDON jerr)

kami terus berhubungan sbg KAWAN….

thn 2006 (21/9/2006 kalo x silap aku laaa)…

kami declare COUPLE…

tuh pun tanpa diduga…

kami bertunang pd 21/11/2007…

pd tarikh ini laaa berlakunya 1 kemalangan…

yg melibatkn keluargaku & keluarganya(sebahagian)…

kami selamat diijabkabulkan pd 30/05/2008…

DSC00256

kami dikurniakan sorang puteri pd 04/03/2009…

DSC00544

mereka ini laaaa BUAH HATIku kini…….



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget