PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

JAWAPAN KPD TAG KAK NAIM…

Nama-nama timangan anda :

Kichik - nama panggilan dlm family & sedara belah mak aku

Chiel - nama panggilan utk housemate umah sewa (putrajaya) & sedara belah bapak aku

RiNN - nama panggilan utk kengkawan sekerja (dulu & kini), housemate umah sewa (subang), kengkawan sekursus, kengkawan sekolah (smsp & smk), family laki aku daaaa........

Kak Long - utk cousin2 belah mak aku

Mak Long - utk anak buah aku ( the only one... just 4 now laaa...)

Aunty RiNN - the only one 4 BOY (anak buah laki aku daa)

Kak RiNN - utk adik2 laki aku....

Acik RiNN - utk anak2 buah laki aku gak...

 

Anda seorang yang :

CUTE..... huhu... aku nak tulis ape ntah utk soklan nih... kang org kate aku prasan plak..... tp aku mmg cute ape???.... actually, aku agak pendendam orgnyerrr so jgn laaa bermain api ngan aku... aku agak emo gak tp masih bleh dikawal... aku sgt sukakan kanak2 tp jgn wat prangai depan aku kang kene lepuk... aku bleh jadik sorang pendengar yg baik... cerita laaa ape jerrrr... kompom aku akan tadahkan telinga ini... aku jugak suke merajuk so... be carefull!!!................

 

Insan teristimewa?

-->> my hubby + my little princess 'Zahraa'
-->> my family ( mak bapak & adik2 aku... w/pun adakalanyerrr asyik bergaduh)

 

Describekan dia terlalu istimewa di mata anda :

x tau nak habaq camna ntah... coz TERLALU ISTIMEWA.... sehinggakan aku x reti nak describe..

 

Lagu kesukaan anda :

bunga angkasa (ade memori lagu nih)

 

Makanan kesukaan anda :

sambal tempoyak..... huhu... da lame da x mkn...

 

Warna kesukaan anda :

oren, merah, hitam, coklat, biru, ungu.... sume laaaa...

 

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :

purse + pen + nset

 

Kali terakhir masa anda menangis, kenapa? :

sebulan yg lepas kot.... majuk ngan hubby..... huhu



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget