PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

BOIPREN LAMA I

mamat nih aku kenali sejak form 3 lg…

name : Abg S (x perlu laa dia dikenali)

punca perkenalan : i can’t remember!! tp peristiwa berlaku dlm hujan.

tempat berkenalan : yg kompomnyerr kat LIBRARY laa dlm thn 1997.

tempoh berkasih-syg : 1997 – 2004 (kire laa brape lame)

kronologi kes :

- spjg tempoh berkasih-syg tuh, mak bapak memasing da tau & hampir2 jadi besan…

- spjg tempoh tuh jugak, aku kurang pasti ttg status relation aku ngan dia…

- spjg tempoh itu jugak, kami pernah lost contact tp bertemu semula…

- dlm bln APRIL 2004, DIA berkahwin senyap2 tanpa pengetahuan AKU & KELUARGA KAMI BERDUA… tp, masih lg meneruskan hubungan CINTA denganku…

- setelah 2 bln berlalu, aku mendapat perkhabaran bahawa DIA telah BERKAHWIN dengan rakan sekerjanya.. isterinya menelefonku utk memberitahu ttg perkahwinan mereka…. ARGHHHHHHHH!!!!…. perempuan itu memohon kemaafan dariku… aku masih boleh memaafkannya kerna dia tdk bersalah…

- aku call abg S utk dptkn kepastian… dan, kepastian itu keluar dari mulutnya… DIA mengatakan kpdku bahawa DIA terpaksa kahwin dengan perempuan itu atas alasan aku berada jauh darinya… DIA tdk mampu menahan GELORA…. betapa LEBURnya HATIku ketika itu…

- aku katakan kpdnya “DESPERATE SGTKAH ABG SAMPAI X BLEH NAK TUNGGU LAGI 2 THN?” ….

- aku puas menunggu… aku menanti selama 5 thn utk bersamanya… tp????



0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget