PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Sarakids Breast Feeding session

Spatutnye aku ngan abg kene attend 1 session breast feeding kat Sarakids Mom’s Choice pd 8/2/2009… Tapi, disebabkan kesihatan aku kurang mengizinkan… aku & abg x dpt laaa nak attend session tuh… Mintak maaf banyak2 laaa Pn. Farah… Bukan x berminat tapi keadaan semasa tak begitu mengizinkan… Ptg Sabtu tuh, aku ngan abg da g survey da tempat tuh… Kat TTDI Jaya, near Politeknik Shah Alam… siap search guna google earth lg…  tapi data plak x update… stakat 2007… Jalan Opera L pun x wujud lg time tuh…  huhu!!!…
Ptg td plak, abg siap basuh barang kelengkapan utk baby… Abg kate prepare awal2 x pe… Beg tuh bleh letak dlm kete… nnt x de laaa clumsy kn… K laaa… nak tido… da ngantuk daaaa… nite!!!…

3 cakap-cakap:

pu3mawar said...

tak per... kalau rin ada prob ke nak tny pasal breast feed boleh kol dia aje tny.... org ye ok... akak g gak ari tu..

princess_eryna said...

ye ke???.... best x ceramah tu?... ade notes x???..hehehe

pu3mawar said...

ada note... buku panduan uutk ibu bekerja pun ada... uku tu 10 hinggit aje...

There was an error in this gadget