PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

Welcome 2009....

Da masuk tahun baru daaa... ape azam aku tahun nih erk???.. azam aku mc biase laa kot... renew azam tahun2 lepas yg x tercapai lg tuh.... huhu... tp tahun nih agak berlainan skeeet... tahun nih aku nak tambah azam baru... aku nak jadi ISTERI yang SOLEHAH... INSYA ALLAH!!!.... aku jugak nak jadik sorang IBU yang BAIK kepada baby yg bakal lahir awal mac nnt.... mcm x caye jerr aku da pregnant erk... da masuk 7 bln lebih daaaa.... Harap2 baby yg bakal lahir nnt akan jadik anak yg soleh mahupun solehah... semoga dipermudahkan semasa melahirkan baby ku nnt.... Amiiinn...

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget