PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

cite check up & kegeramanku....

today, aku g check up... so far, darah aku kurang lg 0.3g% & berat badan lak kurang 0.5g... may be akhir2 nih aku agak kurang berselera utk mkn kot... aku kene sihat utk baby aku.... cuma ape yg membuatkan aku GERAM ari nih... aku rase mcm nak lepuk jerr sorang DRIVER TEKSI tuh.... BANGANG tul!!!.... patut kerr driver teksi x tau kat mane komuter padang jawa???... mmg sah!! BANGANG!!!.... stesyen komuter tuh bukan jauh sgt pun dr klinik tuh.... x pasal2 aku bleh sampai kat komuter klang.. ngan alasan driver tuh x tau kat mane stesyen komuter padang jawa... driver tuh bleh kata kat aku... "u suda kene tipu laaa... komuter padang jawa mana ade... i x pernah dengar pun"... aku rase nak marah jerrrr... mase aku tahan teksi td aku da tanye terang2... "p komuter padang jawa x?????...".... driver tuh kata " boleh... boleh.."... so, aku pun naik laaaa.... sblm nih pun bile blk dr klinik, aku mmg amik tren kat padang jawa... so???... sape yg BANGANG sbenonyerr???.... tambang teksi p komuter klang plak seploh hengget.. aku x bg pun seploh hengget... aku ckp bukan salah aku... aku bg duit cukup2 ikut tambang teksi p komuter padang jawa.... padan muka dia.....

1 cakap-cakap:

jesnita_ns said...

driver teksi tu pekak kot..apa dah..klau x tau cam ne le leh jd driver teksi

There was an error in this gadget