PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

my mom & lil' bro fly to sabah...

today, my mom & my lil' bro blk sabah... flight depa kul 12.50 pm td... 1 week depa dok cnie, mesti depa boring coz x jenjalan g memanerr... bukan x nak bwk depa g jenjalan t aku da tadak cuti da... lg pun, depa dtg silap timing laaa... last week langsung tadak cuti... harapkan weekend jerrr... harap depa x laa boring sgt coz aku ngan abg ade gak bwk depa g jenjalan kat sunway pyramid, carrefour & mydin subang jaya... pas tuh, smlm plak g nilai 3... bleh laa kan??? drpd x g memanerrr... pas anta depa g LCCT, aku ngan abg singgah g carrefour putrajaya.. saje jerrr jenjalan g ctu... maklum laaa kn, da lame da x g putrajaya... lepak alamanda jap... lunch kat pizza hut... tp kebetulan lak, pizza ari ni x brape sedap.. cheese byk sgt & doh kat bhg. bwh tuh mcm keras skeeet... muak skeeet laaa nak mkn.... ok laaa.. nak tido.. da ngantuk daaa... nite.......

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget