PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

BYE-BYE 2008

Kenangan manis dan pahit sepanjang Tahun 2008
Kalau dihitung.. yang kepahitan itu terlalu banyak rasanya jika hendak dibandingkan dengan kemanisan hidupku sepanjang tahun 2008. Tapi, kenapa aku perlu mengingati segala kepahitan itu???... Lebih baik aku buangkan segala memori yang tidak patut diingati itu.... Namun, walau hati tidak ingin mengingati.... ianya tetap terpahat di hati... alangkah seksanya jiwa... Apa pun, ada juga rentetan-rentetan peristiwa yang tidak mampu untuk dilupakan sempat aku coretkan di sini..

15 MAC
semestinya ulang tahun aku yang ke-26.. aku sambut bersama tunanganku (belum kahwin lagi)

24 MEI
kenduri doa selamat sempena majlis pernikahan kami yang bakal berlangsung pada 30 Mei 2008 yang diadakan di rumah bakal suamiku...

25 Mei
aku & Liza terlepas kapal terbang ke Sabah... Betapa kecewanya aku ketika itu....

27 Mei
aku & Liza selamat menaiki kapal terbang ke Sabah...

30 Mei
Majlis Pernikahan aku & abang...

31 Mei
Majlis Berinai... (adat Sabah)

01 Jun
Majlis Persandingan aku & abg...

27 Julai
aku disahkan hamil...

04 Sept - 03 Okt
aku cuti tanpa gaji... aku betul-betul tak larat semasa awal kehamilanku...

12 Okt
datukku sebelah mak meninggal dunia... beberapa hari selepas raya...

13 - 21 Dis
mak & adik datang bercuti di sini...

17 Dis
Hari Ulang Tahun suamiku yang ke-28....

inilah di antara rentetan-rentetan peristiwa yang tidak mungkin dapat aku lupakan sepanjang hidupku...

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget