PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

borong kain kat nilai 3..

salam... pg td aku ngan abg bwk mama ngan adik g nilai 3... rambang mata gak dibuatnyerr... rasenye mama abih lebih kurang RM200 gak... ape yg memeningkn kpala kite org, nak kene cari kain songket kaler pink... mane nak cari????... da la kalerr tuh susah nak dpt... da brape byk kedai da kite org kuar masuk... x jumpe2 gak... seb bek jumpe 1... kami terus laa meronda... maklum laa kn, org kirim nak beli kain... kalo x kirim duit, jgn harap laaa aku nak pusing kawasan tuh... akhirnyerr, jumpe gak kat 1 kedai... kat ctu berlonggok kain songket kaler pink... siap jual 3 pasang RM50.... ok laaa tuh kn???... aku ade gak beli 2 pasang... tp aku x sempat nak amik gambo coz mama terus packing brg... kn esok depa nak blk daaa.... da puas meronda kat nilai, kami singgah kat TTJ jap... ye laaa... mama nak menziarah besan dia.... bukan slalu jumpe pun... pas asar tuh kami blk shah alam... mlm lak, mkn kat uitm puncak perdana seksyen U10 tuh... bebudak uitm cuti lg time nih... tuh yg x ramai sgt org... kalo x, jgn harap laaa nak mkn kat ctu.... x de can punyerrr...

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget