PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

study + kerja + kahwin

agak lama juga aku tidak menjenguk blog ini... aku agak sibuk akhir-akhir ini... mana nak memikirkan pasal study.. pasal kerja... kahwin lagi... semuanya membuatkan aku pening... masalah rumah sewa dah selesai...
study - Insya Allah! aku amat berharap agar aku lulus peperiksaan kali ini. aku tidak mahu mengulangi kegagalan lalu... cukuplah!! kegagalan itu aku jadikan pengajaran.. semoga aku lulus peperiksaan kali ini..........
kerja - semoga Allah S.W.T menerangkan hati ini agar dapat melakukan pekerjaanku sebaik-baiknya... aku bukanlah seorang yang pandai atau bijak... cuma aku agak moody sedikit... aku tak suka berkira kerja tapi bila orang berkira dengan aku... aku juga akan berkira dengannya... dengan kata lain, aku jenis yang mudah dendam... tapi dendam itu bergantung kepada si pelakunya... sekiranya si pelaku itu selalu menyakitkan hatiku.... sampai bila-bila pun aku akan berdendam dengannya....
kahwin - hehehee.... aku pun tak tau nak komen apa.. My Big Day will be coming soon... 30 Mei 2008 akan mengubah statusku.. aku agak berdebar-debar menanti hadirnya tarikh itu.. kerana bermula saat itu, aku perlu berkongsi segalanya dengan seseorang... melihat situasi kawan-kawan yang sudah berumahtangga... membuatkan aku jadi takut untuk menghadapinya... adakalanya.. apa yang kita harapkan, tidak berlaku dalam rumahtangga kita... tapi, apa yang tidak dijangka.... itulah yang berlaku kepada kita.... harap kawan-kawan semua mendoakan agar perkahwinan kami nanti beroleh rahmat dari-NYA...

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget