PESANAN PENTING DARI PENAJA!

About Me

My Photo
RinnAzrinah
Alam Budiman, Selangor, Malaysia
I am Sabahan! 'Aku,saya,me,I,kami,kita' bagiku maknanya tetap sama..
View my complete profile

ENTRI POPULAR SEPANJANG MINGGU

hanya luahan...

sampai waktu ini aku masih belum rasa mengantuk.. mataku tidak mahu pejam dari tadi.. sudahnya, aku cuba luangkan sedikit masa untuk menulis dalam blog ini. masalahnya, aku sendiri tidak tahu apa yang ingin aku tuliskan. apa yang aku tahu, aku cuma ingin meluahkan rasa kecewa, marah, sakit hati... arghhh!!! banyak lagi... tidak mampu untuk aku tunjukkan pada semua. yang pastinya, ada seseorang telah membuatkan hati ini membara. tidak perlu aku perincikan cerita ini kerana bagiku cukuplah sekadar dapat meluahkannya di sini.. aku cukup bosan dengan keadaan ini tapi apa daya?.. apakah aku perlu mengulangi apa yang pernah aku lakukan sebelum ini?.. cukuplah!!!... aku cuma mahu membuka sebuah kisah hidup yang baru.. kalau boleh, aku ingin melupakan semuanya yang menyakitkan itu.. aku akan cuba untuk menjadi seorang insan yang rasional.. kalau aku juga berkelakuan sama sepertinya, itu bermakna aku juga bodoh... biarkanlah dia seorang sahaja yang bodoh... aku perlu berubah!!!! aku perlu berubah!!! hanya dengan perubahan sahaja aku mampu mencapai kejayaan... aku mesti berubah!!!!.... hanya aku sahaja yang tahu apa janjiku pada diri.... semoga aku tidak ingkar pada ikrar yang telah aku lafazkan untuk diriku sendiri.................... Ya Allah!.. Bantulah hamba-Mu yang lemah ini... permudahkanlah kehidupanku... berilah sinar-Mu ke dalam hatiku.... tiada Tuhan yang layak disembah selain-Mu..... Amin..

0 cakap-cakap:

There was an error in this gadget